Doelstelling
De specialist in tijdelijke personenliften en trapliften, RECO Special Products vroeg ons een eigentijdse website te ontwikkelen welke paste bij de corporate identity van het bedrijf. Een vereiste was dat de website responsive moest zijn en multi-language aangezien men dit bij de oude site als een groot gemis vond.
Oplossing
Door te kiezen voor full screen foto’s op de homepage van de website en een dubbele navigatie bar worden de liften van RECO Special Products op een mooie manier overzichtelijke manier getoond, terwijl de navigatie structuur heel prettig blijft werken voor gebruikers. Eenmaal aangekomen op de productpagina’s kan men tevens specificatie bladen downloaden en per product offerte aanvragen doen.
De corporate identity van het bedrijf komt geheel terug door de gewaagde kleurkeuze blauw en geel. De website is inmiddels in 3 talen beschikbaar en uiteraard responsive waardoor hij ook perfect werkt op tablets, smartphones en grotere beeldschermen.
Nu de site goed is geindexeerd in Google blijkt dat ook qua SEO vrijwel alle targets zijn behaald en RECO Special Products hier ook leading in is. Daarnaast is de conversie erg hoog waardoor de aanvragen vanuit de hele wereld binnenstromen.
Klant
RECO
Locatie
Waddinxveen
Onze rol
Concept, Design, Development en Optimalisatie